Vem ar jag?

Jag ar en kop-glad shopoholic som alskar att handla handla handla! Jag bor trangt och trottnar fort pa mina inkop och saljer darfor manga produkter, skor och klader som endast anvandts en eller ett fatal ganger! Nu haller jag dessutom pa att packa for min nasta flytt och har stor rensning i garderoben! Skynda att fynda!

Jag ar ocksa en "special offer hunter" och passar alltid pa att fynda nar det ar "buy one get one free" och da lagger jag ofta ut mina extra varor och prover pa Tradera! Oftast helt nya, ej oppnade forpackningar!

Jag har manga nojda kunder och ar en "serios saljare" som forsoker svara pa alla mail sa fort som mojligt, skickar varorna inom 2 arbetsdagar fran mottagen betalning och mailar alltid for att bekrafta slutpris, samfrakts priser, mottagen betalning, skickad vara etc etc.

Du kan lasa alla mina omdomen har:

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=1758605


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0